close
Blogtrottr
iPeen愛評網 最新文章RSS
[食。甜點]UNCLE TETSU'S Cheese Zuccotto-天使的帽子(Pixy)
Dec 21st 2012, 10:28


         只要Y上台北開會被我知道 一定免不了會被我盧要買老爺爺起司蛋糕 哈!!沒辦法呀~誰叫Y經常上台北開會 我又不常上台北(是幾乎沒有) 這想吃老爺爺起司蛋糕的願望 就只好請Y幫我完成拉 誰叫Y是我的...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    黃金俱樂部 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()